فهرست بستن

سازندگان Helldivers 2 قول درست کردن سرورها را داده‌اند؛ بازی رکوردهای تازه‌ای ثبت کرد

[ad_1]

بازی هل دایورز ۲ (Helldivers 2) توانست عملکرد بسیار خوبی در زمان عرضه داشته باشد. این بازی در آمار تعداد بازیکنان همزمان توانست از عناوین بزرگی مثل دستینی ۲ (Destiny 2) و استارفیلد (Starfield) عبور کند و به موفقیت بسیار خوبی دست پیدا کند. نکته جالب اینجاست که هل دایورز ۲ در ابتدا یک بازی انحصاری برای پلی‌استیشن بود که برای کامپیوتر هم عرضه شد و توانست اینگونه عملکردی را از خود نشان دهد.

نکته اینجاست که با تعداد کاربران زیاد، فشار بیشتری هم به سرورهای بازی وارد می‌شود. در نتیجه این بازی از لحاظ عملکردی و اینترنت مشکلات متعددی دارد که با توجه به تعداد بازیکنان کاملاً منطقی است. حال شرکت سازنده اعلام کرد که کارمندان خود را موظف کرده تا این مشکلات را برطرف کنند و وضعیت سرورها را به حالت بهینه خود باز گردانند.

اطلاعات نسخه پلی‌استیشن ۵ هل دایورز ۲ منتشر نشده است. با این حال فروشگاه استیم اعلام کرد که این بازی توانسته به بیشترین تعداد بازیکنان همزمان ۳۳۳ هزار نفر برسد. به این معنا که هل دایورز ۲ رتبه ۲۸ ام را در بیشترین تعداد بازیکنان همزمان داشته و از عناوینی مثل استارفیلد، کانتر استرایک (Counter Strike) و دستینی ۲ بیشتر بازیکن همزمان داشته است. همینطور اینکه در حال حاضر نیز این آمار به نزدیک به ۲۲۰ هزار نفر رسیده که همچنان رقم بسیار بالایی است.

مشکلات بازی Helldivers 2

بازی هلدایورز ۲ به خاطر خلاقیت خوبی که داشت توانست توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند و محبوبیت زیادی کسب کند.

بسیاری از کاربران به شرکت Arrowhead در مورد مشکلات آنلاین خود اعتراض کرده‌اند. شرکت سازنده نیز اعلام کرده که تیم سازنده به طور دائم در تلاش است تا مشکلات بازی را برطرف کرده و قصد دارد تمامی ایرادات بازی را برطرف کند. در نتیجه کاربران بدون نگرانی به تجربه کردن این بازی ادامه دهند و مطمئن باشند که به زودی مشکلات هل دایورز ۲ به حداقل خواهد رسید. این شرکت در اکانت توییتر خود نوشت:

با وجود تمام تلاش‌های ما برای افزایش ظرفیت سرورها تا کاربران بتوانند به راحتی بازی را تجربه کنند، باز هم ما با این مشکل روبرو هستیم. تیم سازنده بدون وقفه در حال تلاش هستند تا مشکل ظرفیت سرور را برطرف کرده و امیدواریم که در سریع‌ترین حالت ممکن این مشکلات برطرف شوند.

بازی هل دایورز ۲ توانست توجه منتقدان و کاربران را به خود جلب کند. نکته اینجاست که این بازی در سبک شوتر و همکاری بوده و مبارزه را به بهترین نحو به کاربر ارائه می‌دهد. در این مدت عناوین زیادی نتوانستند تا این حد موفقیت کسب کنند و نشان می‌دهد که هل دایورز ۲ دارای کیفیت بسیار بالایی به عنوان یک بازی چند نفره و آنلاین است.

منبع: IGN

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *