فهرست بستن

ببینید؛ آپدیت جدید گرن توریسمو 7 از ماشین‌های برقی رونمایی می‌کند • دیجی‌کالا مگ

[ad_1]

استودیوی پلیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) به‌ تازگی به‌روزرسانی جدیدی را برای گرن توریسمو ۷ منتشر کرده است.

این بازی در مارس ۲۰۲۲ با استقبال گسترده‌ی منتقدان عرضه شد. از زمان عرضه، گرن توریسمو ۷ از جریان ثابتی از به‌روزرسانی‌های ماهانه‌ی رایگان برخوردار بوده که بیشتر شامل ماشین‌ها و مسیرهای مسابقه‌ی جدید است. در نتیجه لیست خودرو‌های بازی از ۴۲۰ دستگاه در زمان عرضه به بیش از ۵۰۰ دستگاه با آپدیت نسخه‌ی جدید ۱.۴۶ افزایش یافته است و پلیفونی دیجیتال با اینکه همچنان به پشتیبانی از بازی متعهد است، نسخه‌ی بعدی سری را نیز توسعه می‌دهد.

به روز‌رسانی جدید گرن توریسمو ۷ دو برند جدید ماشین یعنی Skoda و Afeela را به بازی و به طور کلی سه ماشین جدید را به بازی اضافه می‎‌کند. مورد دوم همکاری سونی و هوندا برای تولید یک خودروی الکتریکی مفهومی است که پروتوتایپ ۲۰۲۴ (Prototype ۲۰۲۴) نامیده می‌شود. در همین حال، اشکودا برای اولین بار در این سری با خودروی ویژن گرن توریسمو (Vision Gran Turismo) حضور پیدا می‌کند و به جمع لامبورگینی، آئودی، نیسان، پورشه و موارد دیگر می‌پیوندد. در کنار برند‌های جدید، ماشین جدیدی از برند شورلت نیز با نام Chevelle SS 454 Sport Coupe ’۷۰ در آپدیت جدید گنجانده شده است. در حالی که سه خودروی بیشتر ممکن است زیاد به نظر نرسند، بهتر است بدانید که مدل‌سازی یک خودروی گرن توریسمو ۷ حدودا ۲۷۰ روز طول می‌کشد، بنابراین به روز‌رسانی‌های حجیم در لیست ماشین‌ها ممکن نخواهد بود.

گرن توریسمو 7

SKODA Vision Gran Turismo

تیم طراحی اشکودا با تکیه بر میراث غنی این برند، طرحی رویایی از یک خودروی مفهومی مسابقه‌ای تک سرنشین و تماما الکتریکی با نام ویژن گرن توریسمو ایجاد کرده است. این کانسپت که به طور انحصاری برای گرن توریسمو ایجاد شده است، با الهام از ماشین مسابقه‌ای ۱۱۰۰ OHC Spyder از سال ۱۹۵۷، وسیله‌ی نقلیه‌ای که در اصل برای مسابقه‌ی ۲۴ ساعته‌ی Le Mans توسعه یافته بود، ساخته شده و تجربه‌ی رانندگی‌ای همه جانبه و پاسخگو را نوید می‌دهد. پروژه SKODA Vision Gran Turismo در سال ۲۰۱۹ آغاز شده است. این ماشین دارای نمای بیرونی خاصی است که بازتاب زیبایی‌شناسی ماشین‌های مسابقات فرمول E فعلی است.

AFEELA Prototype 2024

شرکت Sony Honda Mobility در سال ۲۰۲۲ با هدف دنبال کردن نوآوری و برای الهام بخشیدن به دیگران با همکاری سونی و هوندا تاسیس شد و خودروی AFEELA Prototype ۲۰۲۴ BEV خود را در آغاز نمایشگاه ۲۰۲۴ International CES رونمایی کرد. حال این خودرو در گرن توریسمو ۷ قابل استفاده است. در نمای بیرونی، این خودرو از ظاهری آیرودینامیکی استفاده می‌کند. چندین دستگاه حسگر در سراسر خودرو وجود دارد که داده‌های بسیار دقیق از این دستگاه‌ها برای رانندگی بهتر استفاده می‌شود. با این حال، جذابیت واقعی AFEELA در داخل کابین آن نهفته است. فضای داخلی این ماشین دارای مجموعه وسیعی از المان‌ها است تا اطمینان حاصل شود که مسافران هرگز خسته نمی‌شوند.

بارزترین ویژگی هنگام سوار شدن خودرو، صفحه نمایش عریض آن است که تقریبا تمام عرض خودرو را در بر می‌گیرد. این صفحه نه تنها اطلاعاتی را از خود خودرو ارائه می‌دهد، بلکه چندین گزینه‌ی سرگرمی را ارائه می‌دهد که می‌تواند روی نمایشگر‌های پشتی صندلی برای صندلی‌های عقب نیز نمایش داده شود. علاوه بر موسیقی و فیلم، مسافران همچنین می‌توانند یک نمایش سه‌بعدی واقعی از محیط اطراف خودرو را که از حسگرها گرفته شده است، مشاهده کنند.

Chevrolet Chevelle SS 454 Sport Coupe ’۷۰

Chevelle که در سال ۱۹۶۴ معرفی شد، اولین مدل شورولت بود که با یک مدل کلاس اسپرت SS در خط تولید و گزینه‌ای برای موتور V۸ با خروجی بالا این ماشین تمام ویژگی‌های یک ماشین عضلانی را داشت. با این حال، در سال بعد از ۱۹۶۵، Chevelle SS به یک خودروی تمام عیار با عملکرد بالا، تبدیل شد. در سال ۱۹۷۰، Chevelle SS به عنوان قوی‌ترین مدل متوسط موجود در بازار شناخته شد. خط تولید موتور آن که ۳۹۶ سی‌آی بود، ارتقا یافت و مدل ۴۰۲ سی‌آی را ارائه کرد. در این میان Chevelle SS ۴۵۴ بلافاصله به عنوان یک مدل بسیار خاص شناخته شد به خصوص که توان خروجی آن برای یک خودروی قانونی جاده‌ای در آن زمان بعید بود. مجهز به اگزوز مستقیم و تنظیمات خاص کاربراتور، گفته می‌شود که به راحتی از ۴۹۳.۱ اسب بخار تجاوز کرده و رقیب بزرگی در مسابقات درگ بود.

این به‌روزرسانی همچنین سه رویداد جدید در بخش World Circuits اضافه می‌کند که شامل Alsace – Village Reverse ،American FR Challenge 550: Trial Mountain Circuit Reverse و Vision Gran Turismo Trophy: Grand Valley – Highway 1 می‌شود. یک منو بوک جدید نیز در بازی گنجانده شده است که Ferrari 12-Cylinder Engines نام داشته که دارای سه فراری V۱۲ نمادین نیز است. در این میان کسانی که از عکاسی از ماشین‌ها در حالت Scapes لذت می‌برند، اکنون می‌توانند نقاط مختلفی از شهر سن دیگو را به عنوان پس‌زمینه‌ی خود انتخاب کنند. در نهایت در حالی که تعداد ویژگی‌های آپدیت جدید به هیچ وجه به آپدیت عظیم بازی در نوامبر گذشته نزدیک نیست، اما برای یک به روز‌رسانی معمولی ماهانه راضی‌‎‌کننده است.

گرن توریسمو ۷ در حال حاضر برای پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است.

منبع: PlayStation.Blog

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *